فرناندو تورز بعد از پنج ماه برای چلسی گل زد
نوشته شده توسط : swot
فرناندو تورز

فرناندو تورز بعد از مدت‌ها ناکامی و ۲۴ بازی بدون گل، مقابل لستر دو گل برای چلسی زد

چلسی با با پیروزی ۵-۲ بر لستر، به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلستان راه یافت.

در این بازی که امروز (۱۸ مارس) در استمفورد بریج، استادیوم خانگی چلسی، برگزار شد، فرناندو تورز با ارائه یک بازی پرتحرک و چشمگیر دو گل (۶۷ و ۸۵) زد و دو پاس گل داد.

سه گل دیگر چلسی را کیهیل (۱۲)، کالو (۱۷) و میرلش (۹۰) به ثمر رساندند و دو گل لستر را نیز بکفورد (۷۷) و مارشال (۸۸) زدند.

فرناندو تورز که سال گذشته با مبلغ ۵۰ میلیون پوند و شکستن رکورد نقل انتقالات بریتانیا از لیورپول به چلسی پیوست، پیش از این دیدار ، در مجموع ۵۲ بازی که در رقابت‌های مختلف برای چلسی انجام داده تنها ۷ گل به ثمر رسانده بود.

تورز همچنین در ۲۴ مسابقه گذشته، که مجموعا ۱۵۴۱ دقیقه در زمین بازی بوده برای چلسی گل نزده بود.

چلسی از زمان اخراج آندره ویلاش بواش (چهارم مارس) و انتصاب روبرتو دی ماتئو به عنوان سرمربی موقت، در چهار بازی انجام داده خود در مسابقات مختلف پیروز شده است.

مهمترین پیروزی این تیم در این دوره کوتاه، جبران شکست ۳-۱ در بازی رفت، با پیروزی ۴-۱ در بازی چهارشنبه گذشته (۱۴ مارس) مقابل ناپل ایتالیا در استمفوردبریج بود که موجب صعود چلسی به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

امروز در بازی دیگر مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان، لیورپول در زمین خود استوک را دو بر یک شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. گل‌های لیورپول را سوارز (۲۳) و داونینگ (۵۷) زدند و تک گل استوک را نیز کراوچ (۲۶) به ثمر رساند.

پیروزی پر گل منچستریونایتد در لیگ برتر

خاویر هرناندز دو گل از پنج گل منچستریونایتد در برابر وولوز را به ثمر رساند

منچستر یونایتد با ۵ گل ولورهمپتون را در هم کوبید. یونایتد که با حذف از لیگ اروپا و ناکامی در دیگر جام‌های انگلستان، تنها امیدش در این فصل قهرمانی در لیگ برتر است.

در این بازی که در زمین تیم بحران‌زده وولوز انجام شد، منچستریونایتد با گل‌های اوانز (۲۱)، والنسیا (۴۳)، ولبک (۴۵)، و هرناندز (۵۶ و ۶۱) میزبان خود را شکست داد و با ۷۰ امتیاز و یک بازی بیشتر، فاصله خود با منچسترسیتی در صدر جدول را به ۴ امتیاز رساند.

منچستر سیتی چهارشنبه آینده (۲۱ مارس) میزبان چلسی خواهد بود.

امروز یک بازی دیگر نیز از هفته بیست و نهم لیگ برتر برگزار شد که طی آن نیوکاسل مهمان خود نوریچ را با تنها گل سیسه (۱۱) شکست داد.

در جدول لیگ برتر انگلستان، نیوکاسل با ۴۷ امتیاز ششم و نوریچ با ۳۶ امتیاز سیزدهم است.





:: برچسب‌ها: غذا , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1390/12/29/1 - - گفته است :
سلام من مهدی هستم من تازه ه دنیای وبلاگ اومدم و یه وب درست کردم و میخوام برای وبلاگ طرفدار جمع کنم ممنون میشم اگه وب منم با عنوان و آدرس وبلاگم بلینکید ممنون میشم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: